کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها؛ یک پیشنهاد اقتصادی

شما هم فکر می‌کنید که کیوسک های سفارش گیر فقط مخصوص رستوران‌ها هستند؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بگوییم که اشتباه می‌کنید! یک کیوسک سفارش گیر، می‌تواند بر صنایع، خدمات و مشاغل مختلف و متفاوتی تاثیر بگذارد! یکی از عرصه‌های تاثیرگذاری کیوسک‌های لمسی ثبت سفارش، هایپرمارکت‌ها و سوپر مارکت‌هاست. کیوسک‌های سفارش گیر می‌توانند به راحتی سود نهایی یک هایپرمارکت (یا سوپر مارکت) را افزایش دهند.
کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت | آیریک تک
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اختصاصی آیریک تک: شما هم فکر می‌کنید که کیوسک های سفارش گیر فقط مخصوص رستوران‌ها هستند؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بگوییم که اشتباه می‌کنید! یک کیوسک سفارش گیر، می‌تواند بر صنایع، خدمات و مشاغل مختلف و متفاوتی تاثیر بگذارد! یکی از عرصه‌های تاثیرگذاری کیوسک‌های لمسی ثبت سفارش، هایپرمارکت‌ها و سوپر مارکت‌هاست. کیوسک‌های سفارش گیر می‌توانند به راحتی سود نهایی یک هایپرمارکت (یا سوپر مارکت) را افزایش دهند. به علاوه، بر میزان وفاداری مشتریان هایپرمارکت ها هم تاثیر مثبتی می‌گذارند. اما چطور؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پرده از راز معجزه‌ی کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها برداریم!

 

آیا استفاده از کیوسک سفارش گیر برای هایپر مارکت عاقلانه است؟

پیش‌تر اشاره کردیم که یک کیوسک سفارش گیر می‌تواند برای یک هایپر مارکت بسیار مفید باشد. این تکنولوژی، تاثیر مثبت زیادی بر بهبود تجربه مشتری خواهد گذاشت.

بگذارید این بحث را با بیان یک تجربه در آیریک تک آغاز کنیم. در چند ماه گذشته، حجم سفارشات ما برای نصب کیوسک سفارش گیر برای هایپر مارکت ها و سوپر مارکت‌ها، به شدت افزایش یافت. وقتی به بررسی چرایی این موضوع پرداختیم، به دلایل جذابی رسیدیم.

بسیاری از مدیران هایپرمارکت ها و سوپرمارکت‌ها به سرمایه‌گذاری در بخش خدمات مشتری روی آورده‌اند. آن‌ها اعتقاد دارند که سرمایه‌گذاری در این بخش، راهی غیرقابل انکار برای تضمین مزیت رقابتی در بازار پر از رقابت امروز است.

مشتریان امروزیِ هایپرمارکت‌ها و سوپر مارکت‌ها، انتظارات خود را از فروشگاه‌های فیزیکی بالاتر برده‌اند. به همین دلیل، تکنولوژی‌های تعاملی‌ای مثل یک کیوسک سفارش گیر می‌تواند باعث بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری او شود.

در ادامه، سه راه را برای شما برخواهیم شمرد. این سه راه، می‌توانند قدرت و کیفیت هایپر مارکت‌ها و سوپر مارکت‌ها در بازار آینده را تضمین کنند.

 

  • انتظار در پیشخوان‌های گوشت و مرغ را کاهش دهید

اگر می‌پرسید اصلی‌ترین دلیل اهمیت یک کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها کدام است؟ باید بگوییم: از بین بردن صف انتظار در پیشخوان‌های شلوغی مثل مرغ و گوشت!

شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که از ماندن در صف خرید یک پیشخوان هایپر مارکت کلافه شوید! یا اینکه از  برهم زدن صف توسط بعضی از مشتریان به ستوه آمده اید؟ در چنین شرایطی، هر چه هرج و مرج و شلوغی بیشتر باشد، متصدی هم بیشتر تمرکز خود را از دست خواهد داد. به همین دلیل، کارآمدی سیستم هم به شدت پایین می‌آید.

حالا تصور کنید که این نقطه ی اصطکاک را با جانمایی یک کیوسک سفارش گیر، از بین ببرید. مشتریان شما به راحتی چند کلیک، سفارش خود را ثبت می‌کنند. اگر لازم باشد مبلغ مورد نظر را پرداخت می‌کنند. یک کد تحویل دریافت می‌کنند. و سپس، بدون لحظه‌ای درنگ، به ادامه‌ی خرید خود خواهند پرداخت. به این ترتیب، متصدی هایپر مارکت هم زمان لازم و کافی را برای بسته بندی در اختیار دارد.

این افزایش بهره وری، بر روی بهبود کیفیت پروسه‌ی آماده سازی سفارش های شما تاثیر می‌گذارد. از سوی دیگر، می تواند مشتریان زیادی را ترغیب کند که برای بار دوم و حتی بیشتر، از شما خرید کنند. چرا که نه؟ هیچ کس دوست ندارد یک پروسه‌ی آرامش بخش و با کیفیت را با یک صف شلوغ و پر از اصطکاک عوض کند.

 

  • راهی برای بازاریابی محصولات کمتر دیده شده

خب، می‌دانید دومین فایده نصب یک کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ‌ها چیست؟ بالا رفتن شانس دیده شدن همه‌ی محصولات فروشگاه شما! بگذارید این مورد را با ذکر یک مثال شفاف کنیم.

همین چند روز پیش، برای خرید وارد فروشگاهی شدم که قبلاً هم چند بار از آنجا خرید کرده بودم. اما متوجه شدم که فروشگاه چیدمان وسایل خود را تغییر داده است. چیزی حدود ۱۰ دقیقه را صرف تعقیب و گریز برای شکار یک شیشه روغن زیتون کردم! می‌پرسید چرا از کارمندان نپرسیدی؟ چون همه‌ی کارمندها سرگرم راهنمایی مشتریان بودند. بعضی‌شان هم فقط روی انبار کردن و یا نظافت متمرکز هستند! در نهایت هم چون زمان زیادی نداشتم، تعدادی از اقلام لیست خریدم را خط زدم.

این تجربه، برای خیلی از هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها، منفی و امتیازپَران است. اما اگر در همین هایپرمارکت حداقل یک کیوسک سفارش گیر نصب شده بود، من خیلی راحت می‌توانستم سفارش خودم را ردیابی یا حداقل ثبت کنم!

از طرف دیگر، فرض کنید شما محصولاتی دارید که شانس دیده شدن کمی دارند! چون در قفسه‌های پایینی هستند! یا در قفسه های بالایی هستند! شاید هم در گوشه‌ها جانمایی شده‌اند. یا به هر دلیل دیگری. یک کیوسک سفارش گیر همیشه می‌تواند این محصولات را به مشتریان شما پیشنهاد بدهد و شانس دیده شدنشان را بالا ببرد.

پس، دومین فایده‌ی کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها، افزایش شانس دیده شدن محصولات مهجور مانده و کمتر دیده شده است.

 

  • ساده سازی سفارش‌های مربوط به پیشخوان نان

در هایپرمارکت خود پیشخوان نان دارید؟ شاید هم در هایپرمارکت خود سفارش تهیه نان و یا کیک بگیرید! هر کدام از این شرایط را داشته باشید، به یک کیوسک سفارش گیر نیاز خواهید داشت.

کیوسک‌های سفارش گیر می‌توانند امکان مرور آسان هر کدام از نان‌های فروشگاه شما را فراهم کنند. به علاوه، می‌توانید برای مشتریان ناواردتر، شرایطی فراهم کنید که مواد اولیه‌ی هر محصول را بخواند.

حتی می‌توانید فیلترهایی را تنظیم کنید تا کسانی که آلرژی‌ها یا رژیم‌های غذایی خاص دارند هم بتوانند به راحتی محصول مناسب خودشان را پیدا کنند.

بیایید سومین فایده‌ی یک کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها را مرور کنیم:

 بالا بردن دقت در معرفی همه محصولات برای همه‌ی مشتریان با همه‌ی نیازهای خاص!

اگر شما هم یک هایپرمارکت یا سوپر مارکت دارید و قصد دارید مزیت رقابتی خود را بالا ببرید. یا از آن هم مهم‌تر، می‌خواهید برای رقابت در ماه‌های آینده آماده شوید؟ با ما تماس بگیرید. تیم آیریک تک به شما کمک خواهند کرد که بهترین تصمیم را در مسیر رشد کسب و کار خود بگیرید!

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای مطالعه:

افزایش سود با کیوسک سفارش گیر: راهکاری نوین برای کسب و کارها

 

کیوسک سفارش گیر چیست؟

 

خرید کیوسک سفارش گیر؛ راهنمای آیریک تک برای کسب‌وکارها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای بزرگ

 

از پیشخوان تا کیوسک سفارش گیر در رستوران ها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای کوچک

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای متوسط 

 

بررسی کاربردهای کیوسک لمسی در بیمارستان‌

 

اهمیت کیوسک سفارش گیر برای خرده فروشی ها 

 

 

در آیریک تک بخوانید:

فروشگاه تبلت کیوسک

فروشگاه تبلت کیوسک

ارائه خدمات به مشتریان به نحوی کارآمد و جذاب، برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه‌ های مجهز به تبلت کیوسک، راه حلی نوین برای ارتقای تجربه مشتری و ارائه خدمات خودکار به مشتریان هستند. این فروشگاه‌ ها با استفاده از تبلت‌ های لمسی و نرم‌

ادامه مطلب »
قیمت کیوسک لمسی

قیمت کیوسک لمسی

یکی از نمونه های بارز کاربرد فناوری در کسب و کارها، استفاده از کیوسک لمسی است. کیوسک های لمسی به شما کمک می کنند تا خدمات خود را به مشتریان با کیفیت بالاتر و با هزینه کمتر ارائه دهید. آیریک تک یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید و

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی ارزان

مانیتور لمسی ارزان

در این مقاله به بررسی خرید مانیتور لمسی ارزان می پردازیم. مانیتورهای لمسی در سال ‌های اخیر به دلیل کاربری آسان و تعامل جذاب، به گزینه ‌ای محبوب برای مصارف مختلف از جمله کار، آموزش، سرگرمی و حتی مصارف خانگی تبدیل شده‌ اند. با این حال، قیمت مدل ‌های باکیفیت

ادامه مطلب »
برند آیریک تک به عنوان یک نام و علامت تجاری ثبت شده است. کلیه حقوق برای آیریک تک محفوظ است.
تماس با ما