۷ فایده کیوسک لمسی برای مدارس ؛ بررسی مزایای تکنولوژی‌های تعاملی برای محیط‌های آمورشی

کیوسک‌های لمسی یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در بخش آموزش می‌باشند. آن‌ها دیگر چند سالی می‌شود که در حال ایفای نقش در محیط‌های آموزشی هستند. حتی شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که در حال حاضر، اجرای بخشی از روتین محیط‌ها و موسسات آموزشی را کیوسک‌های لمسی برعهده دارند. درست به همین دلیل، امروز را به بررسی اهمیت یک کیوسک لمسی برای مدارس اختصاص داده‌ایم.
کیوسک لمسی برای مدارس | آیریک تک
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اختصاصی آیریک تک: کیوسک‌های لمسی یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در بخش آموزش می‌باشند. آن‌ها دیگر چند سالی می‌شود که در حال ایفای نقش در محیط‌های آموزشی هستند. حتی شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که در حال حاضر، اجرای بخشی از روتین محیط‌ها و موسسات آموزشی را کیوسک‌های لمسی برعهده دارند. درست به همین دلیل، امروز را به بررسی اهمیت یک کیوسک لمسی برای مدارس اختصاص داده‌ایم. می‌خواهیم با شما در مورد مهم‌ترین مزایا و کاربردهای این تکنولوژی تعاملی در فضاهای آموزشی سخن بگوییم! با ما همراه باشید.

 

آیا وجود کیوسک لمسی برای مدارس ضروری است؟

اگر بخواهیم ساده و سرراست به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم بله، ضروری است. کیوسک‌های لمسی و سایر ابزارهای تعاملی در حال تبدیل شدن به عضو ثابت محیط‌های آموزشی هستند. منظورمان از محیط‌های آموزشی هم فقط مدارس نیست! از دانشگاه‌ها تا حتی مهدکودک‌ها!

کاربردهای کیوسک لمسی برای مدارس

اما شاید از خودتان بپرسید از یک کیوسک لمسی برای چه کارهایی می‌توان استفاده کرد؟

  • پشتیبانی آموزشی
  • رزرو کتاب‌های کتابخانه
  • نمایش منوهای کافه
  • نمایش هشدارهای اضطراری
  • نمایش تاریخ‌های مهم
  • تعامل با دانش آموزان
  • چاپ و یا اسکن اطلاعات

 

مهم‌ترین مزایای کیوسک لمسی برای مدارس چیست؟

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، یک کیوسک لمسی می‌تواند پتانسیل عظیمی برای محیط‌های آموزشی داشته باشد. حالا می‌خواهیم این پتانسیل‌ها را یک به یک برای شما برشمریم!

  • ارتباط آسان مدیریت مدرسه با دانش آموزان

یک کیوسک لمسی می‌تواند نقش یک رسانه‌ی جمعی را برای مدارس بازی کند. شما به عنوان مدیر یک مدرسه می‌تواند با کمک یک کیوسک لمسی برای مدرسه‌ی خود رسانه‌ای بیافرینید. به علاوه، می‌توانید مهم‌ترین پیام‌ها و تاریخ‌ها را از مسیر کیوسک لمسی خود به سمع و نظر نه فقط دانش‌آموزان که معلم‌ها و اولیا نیز برسانید.

  • کیوسک لمسی برای رزرو غذا

در مدرسه‌ی شما وعده‌ی ناهار به دانش‌آموزان داده می‌شود؟ پس باید بدون فوت وقت یک کیوسک لمسی برای خودتان داشته باشید. با کمک یک کیوسک لمسی می‌توانید به سادگی به شاگردان مدرسه کمک کنید غذای خود را رزرو کنند.

  • امکان تبلیغات و درآمدزایی

شاید با خودتان بگویید که یک کیوسک لمسی برای مدارس چه ربطی به درآمدزایی یا تبلیغات دارد؟ اما اینطور نیست. ما فرض را بر آن می‌گیریم که شما مدیر یک مدرسه غیرانتفاعی هستید. چه راهی بهتر از کیوسک لمسی برای نشان دادن برنامه‌های آموزشیِ حال و آینده‌ی مدرسه‌تان به اولیا؟ به علاوه، اگر با گروه‌های آموزشی دیگری هم همکاری می‌کنید، یک کیوسک لمسی می‌تواند به دستیار شما تبدیل شود.

کاربردهای کیوسک لمسی برای مدارس

  • امنیت

برخی از مدیران مدارس نگرانی‌های خود در مورد امنیت اطلاعات دانش‌آموزان را با آیریک تک در میان گذاشته‌اند. ما در اینجا می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که اگر به تیم درستی اعتماد کنید، دیگر نیازی نیست که بابت امنیت نگران شوید. تیم آیریک تک به شما اطمینان خواهد داد که کیفیت دستگاه‌های تعاملی برند آیریک از هر نظری با بهترین نمونه‌های خارجی رقابت خواهد کرد.

  • به اشتراک گذاری داده‌ها

یکی از مهم‌ترین فواید یک کیوسک لمسی برای مدارس، تشویق همدلی میان دانش‌آموزان است. می‌پرسید چطور؟ بگذارید ساده بگوییم! یک کیوسک لمسی می‌تواند به گونه‌ای سازماندهی شود که بتواند مجموعه‌ای از رویدادها را با کاربران خود در میان بگذارد. به همین سادگی! پس شما می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد حلقه‌های ارتباطی بین دانش‌آموزان خود، از مسیری امن، استفاده کنید.

  • پرداخت قبوض به کمک یک کیوسک لمسی

یکی دیگر از مهم‌ترین فواید یک کیوسک لمسی برای مدارس، امکان پرداخت قبوض و چاپ رسید است. پس اگر در مدرسه‌ یا محیط آموزشی خود برنامه‌های غیررایگانی دارید، هرچه زودتر به فکر تهیه‌ی یک کیوسک لمسی باشید. آن‌ها سیستم‌های امن و آسانی هستند که می‌توانند به دانش‌آموزان برای تهیه‌ی قبض‌های آموزشی کمک کنند.

کاربردهای کیوسک لمسی برای مدارس

  • پایداری محیطی

استفاده از کیوسک لمسی برای مدارس یک فایده‌ی مهم دیگر هم دارد. می‌دانید چیست؟ پایداری و حفاظت از محیط زیست! اگر یک کیوسک لمسی داشته باشید دیگر نیازی به استفاده بی‌رویه از کاغذ ندارید. یعنی لازم ندارید که هر خبری را روی کاغذ چاپ کنید تا به اطلاع دیگران برسانید. حتی لازم نیست برای هر خرجی، یک فیش روی برگه آ۴ چاپ کنید. یک کیوسک لمسی کار شما را از هر لحاظی آسان خواهد کرد.

در نهایت، اگر هنوز هم سوالی در مورد کاربردهای استفاده از کیوسک لمسی برای مدارس دارید، تیم آیریک تک همینجاست. از ما بپرسید تا به شما کمک کنیم که مدرسه‌ی خود را به سطح بعدی ببرید.

 

 

مقالات پیشنهادی برای مطالعه:

افزایش سود با کیوسک سفارش گیر: راهکاری نوین برای کسب و کارها

 

کیوسک سفارش گیر چیست؟

 

خرید کیوسک سفارش گیر؛ راهنمای آیریک تک برای کسب‌وکارها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای بزرگ

 

از پیشخوان تا کیوسک سفارش گیر در رستوران ها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای کوچک

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای متوسط 

 

راهنمای جامع کیوسک سفارش گیر 

 

اهمیت کیوسک سفارش گیر برای خرده فروشی ها 

 

کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها

 

 

 

 

 

در آیریک تک بخوانید:

مانیتور لمسی ارزان

مانیتور لمسی ارزان

در این مقاله به بررسی خرید مانیتور لمسی ارزان می پردازیم. مانیتورهای لمسی در سال ‌های اخیر به دلیل کاربری آسان و تعامل جذاب، به گزینه ‌ای محبوب برای مصارف مختلف از جمله کار، آموزش، سرگرمی و حتی مصارف خانگی تبدیل شده‌ اند. با این حال، قیمت مدل ‌های باکیفیت

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی برای فروشگاه

مانیتور لمسی برای فروشگاه

مانیتور لمسی برای فروشگاه ، با ارائه رابط کاربری بصری و آسان، به مشتریان امکان می دهند تا به طور مستقل به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند، محصولات را بررسی کنند، خرید انجام دهند و حتی از خدمات پس از فروش بهره مند شوند. این امر نه تنها

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی برای تدریس

مانیتور لمسی برای تدریس

استفاده از ابزارهای نوین و به‌ روز در مدارس و دانشگاه ‌ها می ‌تواند به ارتقای کیفیت آموزش، افزایش تعامل دانش ‌آموزان و دانشجویان، و در نهایت، به پرورش نسلی خلاق و نوآور کمک کند. مانیتورهای لمسی یکی از این ابزارهای نوین هستند که می ‌توانند تحول عظیمی در شیوه

ادامه مطلب »
برند آیریک تک به عنوان یک نام و علامت تجاری ثبت شده است. کلیه حقوق برای آیریک تک محفوظ است.
تماس با ما