کیوسک سفارش گیر برای هتل؛ فرصتی برای درآمدزایی یا پتانسیلی برای رشد؟

پای کیوسک های سفارش گیر در چند سال اخیر، به صنعت هتلداری هم باز شده است. در دوران پس از همه گیری ویروس کرونا، صنعت هتلداری به دنبال ایجاد تحول در تجربه مشتری‌های خود بود. به همین دلیل هم، فضا و فرصت به کیوسک های سفارش گیر رسید. یک کیوسک سفارش گیر می‌تواند راه‌های خلاقانه‌ی زیادی را با هدف افزایش رضایت مشتری، پیش پای مدیران هتل‌ها بگذارد.
کیوسک سفارش گیر برای هتل
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اختصاصی آیریک تک: پای کیوسک های سفارش گیر در چند سال اخیر، به صنعت هتلداری هم باز شده است. در دوران پس از همه گیری ویروس کرونا، صنعت هتلداری به دنبال ایجاد تحول در تجربه مشتری‌های خود بود. به همین دلیل هم، فضا و فرصت به کیوسک های سفارش گیر رسید. یک کیوسک سفارش گیر می‌تواند راه‌های خلاقانه‌ی زیادی را با هدف افزایش رضایت مشتری، پیش پای مدیران هتل‌ها بگذارد. در ادامه‌ی این مقاله، تلاش خواهیم کرد به بررسی تاثیر کیوسک سفارش برای هتل ها بپردازیم! پس لطفاً تا انتهای مسیر، با ما همراه باشید.

 

نقش اصلی یک کیوسک های سفارش گیر هتل

می‌دانید وظیفه اصلی یک کیوسک سفارش گیر برای هتل ها چیست؟ این محصول خلاقانه‌ی صنعت تکنولوژی‌های تعاملی باید بتواند که راهی مناسب را برای مدیریت مهمان و کارهای مختلف، پیدا کند. راهی که فراتر از شیوه‌های سنتی مدیریت باشد! حتی بگذارید کمی جسورتر باشیم! راهی که فراتر از شیوه های نسل اول مدیریت مدرن باشد! اما چطور؟

کیوسک های سفارش گیر برای هتل ها می‌توانند موهبت بزرگی باشند. آن‌ها فضا و فرصت لازم برای تمرکز روی کارهایی که فقط در عهده‌ی انسان‌هاست را فراهم می‌آورند. به این ترتیب، مهمانان یک هتل می‌توانند بدون هیچ مانعی، هر زمانی که دلشان بخواهد، از خدمات و ویژگی‌های هتل مطلع شوند و یا سفارشی را ثبت کنند! به همین سادگی!

بگذارید ساده‌ترش کنیم! استفاده از کیوسک سفارش گیر برای هتل، مانع هدر دادن منابع انسانی و حتی اقتصادی خواهد شد! به مهمانانتان هم، فرصت لذت بردن از یک سفر خاطره‌انگیز را هدیه می‌دهد! می‌دانید چرا؟ چون برعکس زندگی روزمره، دیگر لازم نیست برای اطلاع از هر نکته یا سفارش هر خدمتی، در صف بایستند یا با یک اوپراتور صحبت کنند!

استفاده از کیوسک های سفارش گیر برای هتل ها، خطوط ارتباطی را کوتاه تر می‌کنند. روند غربالگری سفارشات و خدمات را سرعت می‌بخشند. و در نهایت، به شما به عنوان یک مدیر هتل، فرصت می‌دهند تا لابی‌هایی سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر بسازید.

 

آیا کیوسک‌های سفارش گیر برای هتل‌ها محبوب هستند؟

جوابش ساده و سر راست است! بله! کیوسک های سفارش گیر در هتل ها محبوبیت بالایی دارند. جرقه‌ی این محبوبیت هم در زمان همه گیری ویروس کرونا زده شد! با این حال، پس از دوران پاندمی هم مدیران بسیاری از هتل‌ها ترجیح دادند که کماکان با کیوسک های سفارش گیر کار کنند.

در بسیاری از هتل‌ها، مدیران هتل می‌خواهند که با کمک یک کیوسک لمسی، تجربه مشتری از سفر را بهبود ببخشند! یعنی، فقط روی اجرای عملیات داخلی هتل تاکید نمی‌کنند! براساس تجربیات ما، آن‌ها می‌خواهند که امکان ارائه‌ی اطلاعات در مورد جاذبه‌های محلی، رستوران‌ها، مراکز خرید و… را به کیوسک‌های سفارش گیر خود بیفزایند!

درآخرین آماری که در وبسایت مدیریت هتل منتشر شده است، اعداد جالبی به چشم می‌خورند.  ۴۸ درصد مسافران هتل‌ها گفته‌اند که اگر یک کیوسک سفارش گیر با امکان سفارش غذا از منوی رستوران هتل را داشتند، برای خوردن غذا، هتل را ترک نمی‌کردند! از سوی دیگر، ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی‌ها گفته‌اند که ترجیح می‌دهند مبلغ نهایی اقامت در هتل را با کمک یک کیوسک سفارش گیر پرداخت کنند!

 

چرا انتخاب یک کیوسک سفارش گیر برای هتل شما عاقلانه است؟

  • کیوسک‌های سفارش گیر، بسیار سریع هستند!

به گزارش وبسایت هتل فناوری، میهمانان می‌توانند ظرف کمتر از دو دقیقه با کمک گرفتن از کیوسک‌های سفارش گیر، عملیات چک-این را انجام دهند. منظورمان از عملیات چک- این، اسکن کردن مدارک لازم و دریافت کارت ورود به اتاق است.

  • کار با کیوسک‌های سفارش گیر، راحت است.

مهمانان هتل‌هایی که از کیوسک سفارش گیر استفاده می‌کنند، خیالشان راحت خواهد بود. دیگر نگران نیستند که اگر ساعت کاری کارکنان هتل تغییر کند، سوالاتشان بی پاسخ بماند. یا اینکه، خدمات مورد نظر خود را دریافت نکنند! دیگر آن‌ها در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانند پاسخ سوال‌های خود در مورد خدمات شهری، مسیرهای شهری و حتی امور مربوط به حمل و نقل را بیابند.

  • کیوسک های سفارش گیر، دوستدار محیط زیست هستند!

دیگر لازم نیست که برای چک-این یا چک-آوت کردن مسافرین خود، حجم زیادی از کاغذ را مصرف کنید!

 

محبوب‌ترین کیوسک های سفارش گیر برای هتل‌ها

جالب است بدانید که کیوسک های سفارش گیر مناسب برای هتل‌ها، انواع مختلفی دارند. در ادامه، تلاش می‌کنیم که شما را با برخی از انواع جذاب و کارآمد کیوسک‌های سفارش گیر آشنا کنیم! با ما همراه باشید.

  • کیوسک های دیواری:

کیوسک‌های دیواری سرمایه‌گذاری بزرگ و مطمئنی برای هتل شما خواهند بود. آن‌ها به منبع انرژی ثابت متصل می‌شوند. به همین دلیل، نگرانی‌ای از بابت تمام شدن عمر باطری آن نخواهید داشت. به علاوه، آن‌ها از نظر بصری بسیار چشمگیر هستند! ساده‌تر بگوییم! می‌توانید از کیوسک‌های دیواری به عنوان یک نقطه‌ی کانونی در لابی هتل خود استفاده کنید.

  • کیوسک های ایستاده:

رایج‌ترین نوع کیوسک سفارش گیر برای هتل، کیوسک ایستاده است. آن‌ها می‌توانند به راحتی صورتحساب مهمانان شما را مدیریت کنند. شاید این کیوسک‌های ایستاده را در اغلب هتل‌ها، فرودگاه‌ها و حتی سالن‌های کنفرانس دیده باشید! چیدمان این نوع از کیوسک‌های در لابی هتل‌ها، کار راحتی است.

  • کیوسک‌های رومیزی:

کیوسک‌های رومیزی بر روی پایه‌هایی نصب می‌شوند! معمولاً مدیران هتل‌های ترجیح می‌دهند که به پیشخوان و یا رسپشن هتل خود، یک کیوسک رومیزی را اضافه کنند. معمولاً برنامه‌ها، خدمات و اطلاع‌رسانی‌ها در مورد هتل و حتی خدمات شهری، از طریق این کیوسک‌ها انجام خواهد شد.

  • کیوسک‌های فروش:

کیوسک‌های فروش در مدت زمان کوتاهی توانستند برای خودشان محبوبیت بزرگی را دست‌وپا کنند. می‌دانید چرا؟ به این دلیل که دیگر مدیران هتل می‌توانند به راحتی و از طریق یک کیوسک فروش، برای خود فرصت درآمدزایی ایجاد کنند. هتل‌ها معمولاً نوشیدنی، تنقلات، کالاهای مارک‌دار، اقلام فصلی، شارژر، بطری‌های آب معدنی و… را از طریق کیوسک سفارش گیر خرید به فروش می‌رسانند.

 

تکنیک‌های تفکر طراحی برای بهبود کیفیت کیوسک سفارش گیر برای هتل:

در ادامه، تلاش می‌کنیم که به شما تکنیک‌های جالبی را آموزش دهیم! این تکنیک‌ها امتحان خود را پس داده‌اند! و به شما کمک خواهند کرد که کیوسک سفارش گیر هتل خود را جذاب تر کنید.

  • معرفی خود را فراموش نکنید:

شاید به نظرتان ساده برسد! اما فراموش نکنید که در صفحه اصلی کیوسک سفارش گیر هتل خود، اطلاعات جذابی از برند هتل تان را با مخاطب در میان بگذارید.

  • عادات میهمانان خود را ثبت کنید:

برخی از آدم‌ها عادت دارند که در ساعت مشخصی از روز، کار مشخصی را انجام دهند! اگر میهمانان شما عادت داشته باشند که در ساعت خاصی، قهوه بنوشند! در ساعت خاصی غذا بخورند. یا در ساعت خاصی، میان وعده ی خاصی را میل کنند. آن را ثبت کنید!

  • رزرواسیون را ساده کنید

کیوسک سفارش گیر هتل خود را به وسیله‌ی جذابی برای رزرواسیون خدمات خود تبدیل کنید. از خدمات خشکشویی تا شنا و حتی اسپا! به میهمان خود فرصت دهید که بدون مراجعه به پیشخوان یا سردرگمی، لیست خدمات شما، روزها و ساعات آزاد و شرایط ویژه‌ی هر خدمت را ببیند. آن را رزرو کند و هزینه‌ی آن را نیز پرداخت نماید.

  • فروش لوازم جانبی:

هتل شما در محدوده‌ی جغرافیایی خاصی است؟ مثلا در یک نقطه‌ی کوهستانی است؟ کنار دریاست؟ یا در کویر است؟ هر جا که باشد، مهم نیست! شما می‌توانید اقدام به فروش لوازم جانبی مناسب با موقعیت جغرافیایی هتل‌تان بکنید! از وسایل کوهنوردی، تا پکیج کنار دریا و حتی پیاده روی! همیشه میهمانانی هستند که به خوبی برای سفر آماده نشده‌اند! یک کیوسک سفارش گیر به شما فرصت می‌دهد که پتانسیل‌های درآمدزایی خود را بالا ببرید!

 

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای مطالعه:

افزایش سود با کیوسک سفارش گیر: راهکاری نوین برای کسب و کارها

 

کیوسک سفارش گیر چیست؟

 

خرید کیوسک سفارش گیر؛ راهنمای آیریک تک برای کسب‌وکارها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای بزرگ

 

از پیشخوان تا کیوسک سفارش گیر در رستوران ها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای کوچک

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای متوسط 

 

بررسی کاربردهای کیوسک لمسی در بیمارستان‌

 

 

در آیریک تک بخوانید:

کیوسک لمسی ایستاده

کیوسک لمسی ایستاده

سرویس دهی به مشتریان به نحوی که رضایت آنها جلب شود، برای هر کسب و کاری یکی از اهداف بازاریابی و تبلیغات است. کیوسک لمسی ایستاده، برای بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات خودکار به مشتریان یک دستگاه عالی است. این دستگاه ‌ها با استفاده از تبلت‌های لمسی بزرگ و

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی تدریس

مانیتور لمسی تدریس

مانیتور لمسی تدریس، نوعی صفحه‌ نمایش بزرگ لمسی است که به رایانه متصل می ‌شود و می ‌تواند برای ارائه محتوای آموزشی، انجام فعالیت ‌های تعاملی و برقراری ارتباط با دانش ‌آموزان مورد استفاده قرار گیرد. این مانیتورها معمولا در اندازه‌ های مختلف و با قابلیت‌ های متنوعی ارائه می

ادامه مطلب »
اجاره میز لمسی

اجاره میز لمسی

اجاره میز لمسی ، نمایشگرهای تعاملی با کاربری آسان، به ابزاری محبوب برای رویدادها، نمایشگاه ها، و فضاهای تجاری تبدیل شده اند. این میزها با ایجاد یک تجربه جذاب و بصری، می توانند به طور چشمگیری تعامل مخاطب را افزایش داده و برند شما را برجسته کنند. آیریک تک، پیشرو

ادامه مطلب »
برند آیریک تک به عنوان یک نام و علامت تجاری ثبت شده است. کلیه حقوق برای آیریک تک محفوظ است.
تماس با ما