۸ کاربرد کیوسک لمسی در بهبود تجربه مشتری؛ یک بررسی همه جانبه برای کسب و کارها

در عصری زندگی می‌کنیم که کسب تجربه‌های یکپارچه، تعاملی و هوشمند اهمیت زیادی دارد. نه فقط برای صاحبین کسب و کارها! مردم عادی هم انتظار دارند که جنبه‌های تا دیروز ساده‌ی زندگیشان، مثل خرید کردن، مدرن شود و آسان‌تر گردد. به زبان ساده‌تر، فناوری‌های تعاملی و نوآورانه تمایلات مردم برای تعامل با محیط اطرافشان را تغییر داده‌اند. امروز تصمیم گرفته‌ایم که به بررسی کاربرد کیوسک لمسی در بهبود تجربه مشتری بپردازیم.
کاربرد کیوسک لمسی در کسب و کارهای مدرن
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اختصاصی آیریک تک: در عصری زندگی می‌کنیم که کسب تجربه‌های یکپارچه، تعاملی و هوشمند اهمیت زیادی دارد. نه فقط برای صاحبین کسب و کارها! مردم عادی هم انتظار دارند که جنبه‌های تا دیروز ساده‌ی زندگیشان، مثل خرید کردن، مدرن شود و آسان‌تر گردد. به زبان ساده‌تر، فناوری‌های تعاملی و نوآورانه تمایلات مردم برای تعامل با محیط اطرافشان را تغییر داده‌اند. امروز تصمیم گرفته‌ایم که به بررسی کاربرد کیوسک لمسی در بهبود تجربه مشتری بپردازیم.  می‌خواهیم به شما بگوییم که یک کیوسک لمسی چطور می‌تواند بر فضاهای عمومی شهر و تعامل شهروندان با کسب‌وکارها تاثیر بگذارد. پس لطفاً تا انتهای مسیر با ما همراه باشید.

 

کاربرد کیوسک لمسی برای راهیابی تعاملی

خواننده‌ی ثابت مقالات وبلاگ آیریک تک هستید؟ پس خوب می‌دانید که تا امروز چند باری به این کاربرد کیوسک لمسی اشاره کرد‌ه‌ایم؟ اگر هم تازه با وبلاگ ما آشنا شده‌اید، نگران نشوید فقط این بند را با دقت بیشتری بخوانید.

کیوسک‌ های لمسی در زمان ظهور خود، انقلابی را در فضاهای عمومی برپا کردند. به زبان ساده‌تر، اولین و مهم ترین کاربرد کیوسک لمسی، جایگزینی با نقشه‌های استاتیک سنتی بود. آن‌ها به سادگی می‌توانستند به کاربران اجازه دهند در فضا کاوش کنند. اما فقط این هم نیست! به مرور، کاربرد کیوسک لمسی راهیابی از این هم بیشتر شد. آن‌ها می‌توانند به کاربران کمک کنند که حرکت خود در فضاهای بزرگ را برنامه ریزی نمایند.

به علاوه، کاربران حالا دیگر به کمک یک کیوسک لمسی می‌توانند نقشه را براساس علایق یا نیازهای خود فیلتر کنند. می‌دانید این یعنی چه؟ یعنی کاربران خواهند توانست که به سادگی تمامی نیازهای خود در یک محیط را رفع نمایند. بدون اینکه لازم باشد با حجم بزرگی از اطلاعاتی که به دردشان نمی‌خورد، سر و کله بزنند.

 

کاربرد کیوسک لمسی در کسب و کارهای مدرن

کاربرد کیوسک لمسی برای به روزرسانی اطلاعات واقعی

نوبت به بررسی دومین کاربرد کیوسک لمسی در جهان مدرن رسیده است. هیچ می‌دانید که به کمک یک کیوسک لمسی می‌توانید از مزایای یک پلتفرم پویا استفاده کنید و اطلاعات واقعی را در آن واحد به سمع و نظر همه کاربران برسانید؟

این کاربرد برای کاربران کسب‌وکارهایی که با اطلاعات واقعی و به روز شده سروکار دارند، حیاتی و انقلابی است.

پس چه کیوسک لمسی در یک موسسه تامین سرمایه به کار برود.  چه کیوسک لمسی در یک هایپرمارکت استفاده شود. و چه کیوسک لمسی را در یک کلینیک پزشکی به کار بگیرید. هیچ فرقی ندارد.  این کاربرد کیوسک لمسی راهگشای کسب و کارتان خواهد بود.

 

کاربرد کیوسک لمسی برای تبلیغ رویدادها و فعالیت‌های خاص

سومین و شاید جذاب‌ترین کاربرد کیوسک لمسی در کسب‌وکارهای مدرن، یک کاربرد تبلیغاتی و بازاریابی است. می‌دانید منظورمان چیست؟ می‌خواهیم به شما بگوییم که به کمک کیوسک لمسی خود، می‌توانید کاربران را از آخرین رویدادها، برنامه‌ها و کمپین‌های کسب و کار خود باخبر کنید. این باخبر شدن، به ارزان‌ترین و همزمان، سریع‌ترین شیوه رخ خواهد داد.

حتی اگر کسب و کار شما مبتنی بر بلیط فروشی هم باشد، باز یک کیوسک سفارش گیر به یاری شما خواهد شتافت!

کیوسک های لمسی می‌توانند به شما کمک کنند که مستقیماً بلیط فروشی کنید و تبلیغات لازم برای رویداد خود را  نیز انجام دهید.

 

کاربرد کیوسک لمسی در کسب و کارهای مدرن

کاربرد کیوسک لمسی برای برپایی تورهای مجازی و نمایشگاهی

موزه‌ها، گالری‌ها و سایر مراکز فرهنگی هم می‌توانند از کابردهای کیوسک لمسی بهره ببرند. می‌پرسید چطور؟ بگذارید این پیشنهاد را به زبانی ساده برایتان توضیح دهیم.

کیوسک های لمسی می‌توانند تورهای مجازی و نمایشگاهی شما را مدیریت کنند. آن‌ها به سادگی، محتوای غنی چند رسانه‌ای تولید شده توسط شما را در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. به علاوه، اطلاعات اضافی در مورد محتوای آثار، زمان برگزاری تورها و نمایشگاه های دیگر و حتی امکان خرید آن‌ها را به مشتریان شما خواهند داد.

پس اگر به فکر تغییر کسب و کار سنتی خود و وارد کردن آن به جهان مدرن هستید، از کاربرد کیوسک لمسی غافل نشوید.

 

کاربرد کیوسک لمسی برای ارائه خدمات چند زبانه

پنجمین کاربرد کیوسک لمسی، برای ارائه‌ی خدمات به چندین زبان مختلف است. در فضاهای عمومی و در شهرهایی که توریست‌های مختلف را به خود جذب می‌کند، این کاربرد هم حیاتی است و هم راهگشا!

شما می‌توانید کیوسک لمسی خود را به چند زبان مختلف و متنوع راه اندازی کنید. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از محتوا و برنامه‌های تولید شده توسط شما، به هر زبانی که مایل باشند، استفاده نمایند.

پس اگر یک کسب و کار بین‌المللی دارید؛ مثلاً صاحب یک هتل هستید، استفاده از کیوسک لمسی در هتل را فراموش نکنید.

شاید حتی بتوانیم این گزینه را به پزشکانی که در استان‌های مرزی ایران به ویزیت شهروندان غیرایرانی می‌پردازند هم پیشنهاد دهیم.

 

کاربرد کیوسک لمسی در کسب و کارهای مدرن

کاربرد کیوسک لمسی برای نظرسنجی و اخذ بازخورد مشتریان

کیوسک لمسی می‌تواند به شما کمک کند که به ساده‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین شیوه، بازخورد مشتریان بگیرید. آن‌ها به خاطر رابط کاربری جذابی که دارند، مشتریان را تشویق به ثبت نظرسنجی خواهند کرد.

پس اگر کسب و کاری دارید که رشد و توسعه‌اش منوط به گرفتن اطلاعات اضافی از مشتریان است، دست به کار شوید. کاربرد کیوسک لمسی برای نظرسنجی از مشتریان می‌تواند مسیر زندگی حرفه‌ای شما را با درصد اطمینانی بالا، غنی کند.

 

کاربرد کیوسک لمسی برای یکپارچه سازی اطلاعات:

در یک استان توریستی از ایران ساکن هستید؟ مسافران زیادی به شهر یا استان شما مراجعه می‌کنند؟ اگر پاسختان مثبت است، این بند برای شما نوشته شده است. آن را از دست ندهید.

شما می‌توانید از یک کیوسک لمسی برای یکپارچه سازی اطلاعات محلی استفاده کنید. به زبان ساده‌تر، می‌توانید از کیوسک لمسی خود برای ارائه خدمات کسب و کارتان استفاده کنید. در کنار آن هم، می‌توانید اطلاعات مختلف محلی، مثلا اطلاعات رستوران‌ها، شرایط آب و هوایی و… را هم به کیوسک لمسی خود اضافه کنید.

به این ترتیب، شما به پتانسیل کسب درآمد جانبی مجهز خواهید شد. می‌توانید براساس نیازهای روز و نیازهای مشتریان، پکیج‌هایی را به آن‌ها عرضه کنید. به زبان ساده‌تر، عملاً تبدیل به دروازه‌ای خواهید شد که گردشگران و مسافرین را به سوی شهر رهسپار می‌کند.

 

کاربرد کیوسک لمسی برای مدیریت صف و تهیه بلیط

خیلی از فضاهای عمومی شهری هستند که نیاز به تهیه بلیط یا اخذ هزینه ورودی دارند! شاید مهم‌ترین کاربرد کیوسک لمسی برای مدیریت این صفوف باشد. به لطف تکنولوژی‌های تعاملی، هم مدت زمان ایستادن مخاطبین در صف به شدت کاهش خواهد یافت. و هم تمایل مردم به خرید بلیط افزایش می‌یابد.

براساس بررسی‌ها، مردم با مشاهده‌ی یک صف طولانی که به کندی پیش می‌روند، کلافه می‌شوند. و تصمیم می‌گیرند عطای دیدار از یک محیط را به لقایش ببخشند و در چنین صفی وقت خود را هدر ندهند! پس به کمک یک کیوسک لمسی، شما مهم‌ترین مانع میان خود و مخاطبتان را از میان برخواهید داشت.

 

کاربرد کیوسک لمسی در کسب و کارهای مدرن

کیوسک لمسی، یک دستگاه برای همه مردم شهر

آخرین کاربرد کیوسک لمسی برای شهر است. برای همه‌ی مردم شهر! برای هر کسی با هر توانایی و ویژگی‌ خاص!

کیوسک های لمسی صفحات لمسی قدرتمندی دارند. فونت‌های بزرگی دارند. به سیستم راهنمای صوتی مجهز هستند. چند رسانه‌ای هستند و کاملاً می‌توانند تعاملی سازنده را ایجاد کنند. پس می‌توانند به  همه‌ی مردم شهر با نیازها و شرایط مختلف، خدمت رسانی کنند.

آینده، به ما نوید نوآوری مستمر و پویا را در حوزه تکنولوزی‌های تعاملی می‌دهد. به لطف این دستگاه‌ها، فضاهای عمومی ما پویا‌تر و جذاب‌تر خواهند شد. به علاوه، می‌توانند به سادگی در دسترس همه‌ی مردم شهر با هر شرایطی قرار بگیرند.

درست به همین دلیل، ما به شما توصیه می‌کنیم که با مشاورین آیریک تک تماس بگیرید.  آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که مسیر درست رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار خود را پیدا کنید. کیوسک های لمسی آیریک تک، در کنار سایر تولیدات ما، اعم از میز لمسی هوشمند و استندهای لمسی، توانایی توسعه‌ی کسب و کار شما را دارند. فقط کافیست بتوانید با یک انتخاب درست، راه رشد خود را هموار نمایید.

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای مطالعه:

افزایش سود با کیوسک سفارش گیر: راهکاری نوین برای کسب و کارها

 

کیوسک سفارش گیر چیست؟

 

خرید کیوسک سفارش گیر؛ راهنمای آیریک تک برای کسب‌وکارها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای بزرگ

 

از پیشخوان تا کیوسک سفارش گیر در رستوران ها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای کوچک

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای متوسط 

 

راهنمای جامع کیوسک سفارش گیر 

 

اهمیت کیوسک سفارش گیر برای خرده فروشی ها 

 

کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها

 

کاربرد کیوسک لمسی برای مدارس

 

 

 

در آیریک تک بخوانید:

مانیتور لمسی ارزان

مانیتور لمسی ارزان

در این مقاله به بررسی خرید مانیتور لمسی ارزان می پردازیم. مانیتورهای لمسی در سال ‌های اخیر به دلیل کاربری آسان و تعامل جذاب، به گزینه ‌ای محبوب برای مصارف مختلف از جمله کار، آموزش، سرگرمی و حتی مصارف خانگی تبدیل شده‌ اند. با این حال، قیمت مدل ‌های باکیفیت

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی برای فروشگاه

مانیتور لمسی برای فروشگاه

مانیتور لمسی برای فروشگاه ، با ارائه رابط کاربری بصری و آسان، به مشتریان امکان می دهند تا به طور مستقل به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند، محصولات را بررسی کنند، خرید انجام دهند و حتی از خدمات پس از فروش بهره مند شوند. این امر نه تنها

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی برای تدریس

مانیتور لمسی برای تدریس

استفاده از ابزارهای نوین و به‌ روز در مدارس و دانشگاه ‌ها می ‌تواند به ارتقای کیفیت آموزش، افزایش تعامل دانش ‌آموزان و دانشجویان، و در نهایت، به پرورش نسلی خلاق و نوآور کمک کند. مانیتورهای لمسی یکی از این ابزارهای نوین هستند که می ‌توانند تحول عظیمی در شیوه

ادامه مطلب »
برند آیریک تک به عنوان یک نام و علامت تجاری ثبت شده است. کلیه حقوق برای آیریک تک محفوظ است.
تماس با ما