کیوسک لمسی در بیمارستان‌ ها؛ بررسی تاثیر تکنولوژی‌های تعاملی بر سلامت بیماران

صنعت سلامت و مراقبت‌های بهداشتی به طور مداوم در معرض تکنولوزی‌های جدید قرار می‌گیرد. ساده بگوییم! پیشرفت‌های تکنولوژیکی تاثیر بسیار زیادی را بر بیماران، حوزه‌ی سلامت و بیمارستان‌ها خواهند گذاشت. یکی از این فناوری‌های موثر بر بهبود وضعیت صنعت سلامت، کیوسک لمسی است. کیوسک‌های لمسی می‌توانند نقش مهم و موثری را در بهبود وضعیت بیمارستان‌‎ها و سرعت بخشیدن به ارائه‌ی خدمات به بیماران ارائه دهند.
کیوسک لمسی در بیمارستان ها | آیریک تک
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اختصاصی آیریک تک: صنعت سلامت و مراقبت‌های بهداشتی به طور مداوم در معرض تکنولوزی‌های جدید قرار می‌گیرد. ساده بگوییم! پیشرفت‌های تکنولوژیکی تاثیر بسیار زیادی را بر بیماران، حوزه‌ی سلامت و بیمارستان‌ها خواهند گذاشت. یکی از این فناوری‌های موثر بر بهبود وضعیت صنعت سلامت، کیوسک لمسی است. کیوسک‌های لمسی می‌توانند نقش مهم و موثری را در بهبود وضعیت بیمارستان‌‎ها و سرعت بخشیدن به ارائه‌ی خدمات به بیماران ارائه دهند. اما چطور؟ در ادامه‌ی این مطلب، تلاش می‌کنیم که شما را با زیر و بیم استفاده از کیوسک لمسی در بیمارستان ها . کلینیک ها آشنا کنیم. پس لطفاً تا انتهای مسیر با ما همراه باشید.

 

بهبود تجربیات بیماران با استفاده از کیوسک لمسی در بیمارستان ها

در یک محیط بیمارستانی، بیماران و همراهان بیمارها، تعاملات متعددی را با کارکنان بیمارستان دارند. احتمالاً این نکته بر هیچ کسی پوشیده نیست! این تعاملات می‌تواند از مرحله‌ی پذیرش شروع شود و به مراحل مشاوره، تست‌های تشخیصی اولیه، جلسات درمانی و در نهایت تشریفات ترخیص ختم گردد. هر کدام از این نقاط تماس، به تنهایی تاثیر شگفت‌‍انگیزی را بر تجربه‌ی بیمار به عنوان مشتری دستگاه سلامت خواهد گذاشت.

با این حال، بیمارستان‌ها اغلب مکان‌های شلوغی هستند. به علاوه، کارکنان آن هم به طور مداوم در حال انجام چندین وظیفه‌ی متعدد می‌باشند. به همین دلیل، در ساعات اوج مراجعه ممکن است که کارکنان نتوانند بازدهی بالایی را از خودشان نشان دهند. این امر هم منجر به ناامیدی و نارضایتی بیماران و همراهان آن‌ها خواهد شد. شاید هر کدام از شما، حداقل یک بار چنین موج بزرگ ناامیدی‌ای را تجربه کرده باشید. ممکن است احساس کنید که مورد غفلت قرار گرفته‌اید یا پزشکان به مشکل شما توجه لازم را نداشته‌اند! هر چند که در حقیقت، اینگونه نبوده است.

یک کیوسک لمسی در بیمارستان و یا کلینیک‌ها می‌تواند چنین مشکلی را تا حد خوبی، رفع کند. در ادامه، تلاش می‌کنیم که برخی از مهم‌ترین کاربردهای یک کیوسک لمسی در بیمارستان را بیان کنیم!

 

با یک کیوسک لمسی در بیمارستان، پذیرش را ساده کنید

مهم‌ترین کاری که یک کیوسک لمسی در بیمارستان می‌تواند انجام دهد، ساده‌سازی ثبت فرآیندهای ورود و خروج است. به این ترتیب، کار پذیرس در بیمارستان‌ها و کلینیک های شلوغ بسیار ساده خواهد شد. بیماران و همراهان آن‌ها می‌توانند به سرعت و بدون هیچ مشکلی، یک قرار ملاقات با دکتر را در ساعت و روزی خالی تنظیم کنند. به علاوه، می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در فرم پذیرش وارد نمایند.

پس، یک کیوسک لمسی در بیمارستان می‌تواند هم زمان انتظار را به حد قابل توجهی پایین بیاورد و هم رضایت کلی بیماران را بیشتر کند!

 

ثبت دقیق اطلاعات بیماران به کمک یک کیوسک لمسی

یک کیوسک لمسی که به درستی برنامه ریزی شده باشد، می‌تواند به بهترین دستیار کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها تبدیل شود! می‌پرسید چطور؟ ساده است! کافی است که سوالات از پیش آماده شده‌ای را در کیوسک لمسی  خود تعریف کنید. این سوالات خواهند توانست مهم‌ترین اطلاعات در مورد بیماران را به صورت دیجیتالی و برای همیشه، ثبت نمایند. دیگر نه خبری از اشتباهات انسانی خواهد بود و نه احتمال گم شدن اطلاعات بیماران!

به این ترتیب، پزشکان به راحتی خواهند توانست که پروسه‌ی درمان را زودتر از همیشه آغاز نمایند!

 

حل مشکل جهت یابی با کمک یک کیوسک لمسی در بیمارستان

مهم‌ترین مشکل بیماران و همراهان آن‌ها در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بزرگ، جهت یابی است. تابلوهای راهنمای قدیمی هم نمی‌توانند پاسخگوی بسیاری از نیازها باشند. چون به صورت مرتب و دوره‌ای آپدیت نمی‌شوند.

اما یک کیوسک لمسی در بیمارستان‌ ها می‌تواند به نقشه‌ی گویای همراهان و بیماران بدل شود. به کمک کیوسک‌های لمسی می‌توانید مسیر جانمایی هر کدام از خدمات را به ساده‌ترین شیوه در اختیار مراجعان قرار دهید. به علاوه، در صورت هر گونه تغییر در جانمایی‌ها، بدون هیچ دردسری می‌توانید نقشه‌ها را آپدیت کنید.

 

یک کیوسک لمسی در بیمارستان دسترسی به اطلاعات  را ساده می‌کند

بسیاری از مراجعان به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها سوالات پرتکراری را از پذیرش و نگهبانی خواهند پرسید. مثلاً می‌پرسند که ساعت ملاقات کی است؟ یا پارکینگ کجاست؟ یا اینکه فروشگاه‌ها و داروخانه‌های این بیمارستان در کجا واقع شده‌اند؟ و تا چه ساعتی باز هستند؟

یک کیوسک لمسی می‌تواند بار پاسخگویی به این سوالات را از دوش پذیرش و نگهبانی بردارد. به زبان ساده‌تر، اگر از این کیوسک‌ها برای مدیریت بیمارستان خود استفاده کنید، با یک تیر دو نشان زده‌اید. یکی کاهش صف‌های غیرضروری در مقابل پذیرش و نگهبانی. و دومی هم، افزایش کارآیی و راندمان واقعی نیروهایتان در پذیرش و نگهبانی!

 

یک کیوسک لمسی می‌تواند ظاهر بیمارستان را حرفه‌ای‌تر کند

کیوسک‌های لمسی آیریک تک، می‌توانند ظاهری حرفه‌ای و کاملاً مدرن را به بیمارستان و یا کلینیک شما ببخشند. کار کردن با آن‌ها آنقدر ساده است که می‌توانیم به سادگی ادعا کنیم که تثیر زیادی هم بر کاهش میزان استرس و اضطراب بیماران شما خواهند گذاشت!

پس اگر می‌خواهید که بیمارستان و یا کلینیک پزشکی خود را وارد سطح بعدی کنید، درنگ را کنار بگذارید. با آیریک تک تماس بگیرید و اجازه دهید که متخصصین ما، فرآیند رشد بیمارستان شما را کنترل کنند.

 

 

 

مقالات پیشنهادی برای مطالعه:

افزایش سود با کیوسک سفارش گیر: راهکاری نوین برای کسب و کارها

 

کیوسک سفارش گیر چیست؟

 

خرید کیوسک سفارش گیر؛ راهنمای آیریک تک برای کسب‌وکارها

 

کیوسک سفارش گیر برای هتل

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای بزرگ

 

از پیشخوان تا کیوسک سفارش گیر در رستوران ها

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای کوچک

 

کیوسک سفارش گیر و کسب و کارهای متوسط 

 

راهنمای جامع کیوسک سفارش گیر 

 

کاربرد کیوسک لمسی در کسب و کارهای مدرن

 

اهمیت کیوسک سفارش گیر برای خرده فروشی ها 

 

کیوسک سفارش گیر برای هایپرمارکت ها

 

اهمیت کیوسک لمسی برای کسب و کارهای مدرن

 

در آیریک تک بخوانید:

کیوسک لمسی ایستاده

کیوسک لمسی ایستاده

سرویس دهی به مشتریان به نحوی که رضایت آنها جلب شود، برای هر کسب و کاری یکی از اهداف بازاریابی و تبلیغات است. کیوسک لمسی ایستاده، برای بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات خودکار به مشتریان یک دستگاه عالی است. این دستگاه ‌ها با استفاده از تبلت‌های لمسی بزرگ و

ادامه مطلب »
مانیتور لمسی تدریس

مانیتور لمسی تدریس

مانیتور لمسی تدریس، نوعی صفحه‌ نمایش بزرگ لمسی است که به رایانه متصل می ‌شود و می ‌تواند برای ارائه محتوای آموزشی، انجام فعالیت ‌های تعاملی و برقراری ارتباط با دانش ‌آموزان مورد استفاده قرار گیرد. این مانیتورها معمولا در اندازه‌ های مختلف و با قابلیت‌ های متنوعی ارائه می

ادامه مطلب »
اجاره میز لمسی

اجاره میز لمسی

اجاره میز لمسی ، نمایشگرهای تعاملی با کاربری آسان، به ابزاری محبوب برای رویدادها، نمایشگاه ها، و فضاهای تجاری تبدیل شده اند. این میزها با ایجاد یک تجربه جذاب و بصری، می توانند به طور چشمگیری تعامل مخاطب را افزایش داده و برند شما را برجسته کنند. آیریک تک، پیشرو

ادامه مطلب »
برند آیریک تک به عنوان یک نام و علامت تجاری ثبت شده است. کلیه حقوق برای آیریک تک محفوظ است.
تماس با ما